Har du brug for hjælp til dit gasfyr?

Hvis du har et gammelt gasfyr derhjemme, som trænger til enten at blive udskiftet eller repareret, så tøv endelig ikke med at kontakte Kolby & Søn A/S. Vi kan hjælpe dig med både installation, reparation og vedligeholdelse, ligesom vi også kan vejlede og hjælpe dig, hvis du ønsker at få en ny form for varmeløsninger.

Er det på tide med et nyt gasfyr?

Hvis dit gasfyr er over 10 år gammel, kan det være en økonomisk fordel at få installeret et nyt. Her skal du dog være opmærksom på, at der i helt nye boliger ikke må installeres denne form for fyr, ligesom det også kun er lovligt at installere gasfyr med lukket forbrænding, altså såkaldte kondenserende gasfyr. Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker rådgivning i, hvorvidt en anden varmeløsning vil være mere ideel for dig.


Hvis du i stedet overvejer at foretage en udskiftning af oliefyr, kan du læse mere om, hvordan vi kan hjælpe dig her.

Vi kan hjælpe dig døgnet rundt med et serviceabonnement

Hos Kolby & Søn A/S samarbejder vi med Lygas Energiteknik, hvilket gør os i stand til dig at tilbyde dig hjælp til dit fyr døgnet rundt, såfremt du har tegnet et serviceabonnement. Hvis du vælger at tegne et serviceabonnement, får du også et vedligeholdelsestjek mindst hvert 2. år, der blandt andet omfatter følgende:

  • Et sikkerhedstjek af fyret
  • En vurdering af om din fyringsøkonomi er optimal
  • En vurdering af om fyret belaster miljøet mindst muligt
  • Forebyggelse af driftsstop, der forlænger fyrets levetid væsentligt


Der er derfor flere gode grunde til at tegne et serviceabonnement, hvis du er ejer af et fyr.

Hos Kolby & Søn A/S er servicen i højsæde

Kolby & Søn A/S blev etableret i 1968, og vi har derfor over 50 års erfaring inden for håndværk. Vi sætter en ære i at udføre et godt og solidt håndværk til en favorabel pris. Derfor er vi også medlemmer af DS Håndværk & Industri, hvilket er din garanti for veludført håndværkerarbejde, da et medlemskab her også omfatter at vi har en DS GARANTI. DS GARANTI sikrer at hvis du, mod al forventning, mener at vi har begået en fejl i vores udførte arbejde, har mulighed for at få udbedret fejlen omkostningsfrit. Udbedringen er betinget af, at du får medhold ved Håndværkets Ankenævn. Såfremt at vi – igen mod al forventning – skulle være lukket eller ude af stand til at rette fejlen, vil en anden virksomhed i stedet udføre opgaven.

Har du flere spørgsmål omkring eftersyn gasfyr?

Hvis du har brug for hjælp til enten installation, reparation eller eftersyn af gasfyr, eller hvis du har spørgsmål til nogle af vores andre services, så kan du kontakte os på tlf. 47 56 06 00 eller sende en mail på kolby@kolby.as. Vi vil så vende tilbage til dig hurtigst muligt med et godt og uforpligtende tilbud.